Googles annonsemodell vs. tradisjonell annonsering

mandag, desember 05, 2005

Kidehenvisninger - litteraturliste

www.google.com
www.kampanje.com
www.propaganda-as.no
www.digi.no
www.synlighet.no

Strauss, Judy, El-Ansary, Adel og Frost, Raymond. 2006
E-Marketing Fourth Edition. New Jersey: Pearson Prentice Hall
ISBN 0-13-196902-1

Larsen, Nils Magne. 2003
Markedsføring over Internett. Fagbokforlaget
ISBN 82-7674-820-1
www.marketingpower.com
http://www.marketingpower.com/content29004C284S2.php

Prosjektgruppen har gjennomført brukertest av Adword og etablert konto og klargjort en annonsekampanje november 2005

Prosjektgruppen har gjennoført brukertest av AdSense - og etablert avtale som webeier med Google

http://www.nettredaktor.no/Tjene_penger_pa_web/?module=Articles;action=ArticleFolder.publicOpenFolder;ID=530